پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

آغاز

سلام

آمدم

امروز و اینجا

کیستم و چیستم بماند به وقتش

هستم و تلاش می کنم که بمانم

بپذیریدم و به مهمانیم بیایید

هرچند کلبه ام شایسته ی میزبانیتان نیست.

شاید به برکت قدومتان مجالی بیابم برای عرض وجود

و

وجودی برای پرواز ....

تا خورشید




نظرات 7 + ارسال نظر
ترانه شنبه 12 تیر 1389 ساعت 06:23 ق.ظ

خوش اومدی
چه خوشگل هم اومدی

ممنون که قابل دونستین

علیرضا شنبه 12 تیر 1389 ساعت 07:37 ق.ظ

به خورشید زیاد نزدیک نشو پر و بالت می سوزه

هدف از نزدیک شدن به خورشید برای من دقیقاً همون سوختنه که فرمودید.
بهش میگن استحاله در معشوق
باشیم خدمتتون

غزل بانو شنبه 12 تیر 1389 ساعت 08:36 ب.ظ http://1ghazal.blogsky.com

سلام تازه وارد
سلام نوید
سلام پرواز تا خورشید
ورودت بر روی گلبرگهای یاس و پونه
حضورت در لحظه های بارانی
نگاهت جدیدت به این دنیای مجازی
و تلاشت برای یادگاری کلماتی که اینجا با سر انگشتان خودت ؛ نوید ؛ حک میشود
مبارک
امیدوارم از نوشتن و دردل خسته نشی .
با اجازه
پرواز تا خورشید را در گروه دوستان عزیزم قرار میدهم.
شاد زی مهر افزون.
به امید شادکامی برای شما ؛ نوید ؛ و پرواز تا خورشید.
غزل بانو

سلام
ممنونم از استقبال گرمتون و ممنون که قصد پرواز تا خورشید رو دارید.
اگه رام بدین میام خونه ی مجازیتون مهمونی.
جهان به کام

گفتمت .... دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 02:48 ب.ظ http://goftamat.persianblog.ir

سلام
هزاران بار شکر که خلاصه آمدی

سلام سلام سلام
قدم رنجه فرمودید تا دگر باره مایه ی مباهات ما به یمن نزول اجلالتان مهیا گردد.
جسارت به لطف بر من ببخشایید که بی اذن وارد شدم که اساس ورود امید به لطف بود و همین التفات که که ارزانی داشتید.
رخصت

آیدا سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

خب... رسید به بخش حساسش ! من حرف نزنم آخه میمیرم این چیه؟غرض جسد بود. بخشید برای نظرات گهر( وارم)
عالیه. جدا. حوصله داشته باشین عالی ترم میشه. عالی تر میدونم غلطه.ولی برای وصف احساس شما همین به نظرم رسید. امیدوارم چراغ این وبلاگ همیشه روشن بمونه. همیشه ی همیشه. تا زنده ام. آمین.

...
سپاسم رو بپذیرید
برقرار باشید

ندا نامدار دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 01:37 ق.ظ http://neda-namdar.blogsky.com

گاه از اول تا به آخر
گاه از آخر تا به اول
خوانده ام اشعار وبلاگ شما را

شرمم آید از جوابی،
پاسخی،
حتی نظر دادن به آنها

بگذر از کوتاهی گفتار استاد سخن
ای پادشاه سرزمین واژه های ناب دنیا

مانده ام در ابتدای حرف اول ...
من کجا ؟!
اینجا کجا؟!
اشعار ناب سیدرضا دانا کجا؟!!!!


برقرار باشید برادر عزیزم

درود بر شما خواهر خوبم
این جا و هرجا منو شرمنده ی مهربونیتون می کنین و بی دریغ و بی توقع مهربونی کردن رو یادم میدین.
کاش راهی برای جبران بخشی از محبتتون بلد بودم
بلد نیستم
شرمنده...
برقرار باشید

هیچکس دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 06:54 ب.ظ http://faryadekhamush2.blogfa.com

هستی و می مانی به لطف حق

سپاسگزارم دوست خوبم
امیدوارم بتونم این همه محبتتون رو جبران کنم
برقرار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد