پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

کاش به جای تو بودم

چند اتفاق ساده وچند مدرک مستند به دستم رسید که با کنار هم چیدنشون فقط یه نتیجه حاصل می شد.یه چیزی مثل دو دو تا چهار تا.و حاصل این استنتاج محکومیت «آقای منطقی» بود.اثبات هیچ چیز لازم نبود.بیچاره «آقای منطقی» چیزی برای گفتن نداشت.حتی توقع نداشت که محکومش نکنم.تازه خودش هم یه کم کمکم کرد که راحت تر محکومش کنم!نظر خودش هم عین نظر من بود و در کمال استیصال می گفت:از این جریانات هیچ کس هیچ نتیجه ای به جز این که تو گرفتی نمی گیره حتی خود من! 

دلم براش سوخت و تصمیم گرفتم ببخشمش. 

باورش نمی شد که دارم می بخشمش.میگفت اگه من جای تو بودم نمی بخشیدم. 

ولی من بخشیدم. 

آخه من خیلی بزرگوارم 

خیلی کارم درسته 

خیلی خوبم 

یه تیکه جواهرم 

راستی یادم رفت خودمو معرفی کنم 

ارادتمند شما 

«آقای منطقی»

نظرات 7 + ارسال نظر
بانوی باران پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 09:04 ب.ظ http://ronak5s.persianblog.ir

سلام نوید عزیز٬ اول ممنون از حضور مهربونت ... دوم ٬ هیچکس تاحالا انقدر خوب حرفهامو نفهمیده بود ٬ ممنون از گفته هات ... سوم٬ وبلاگ و مطالب قشنگی داری ٬ چهارم٬همیشه با خودم حرف میزنم خودمو محکوم میکنم آخرشم خودمو میبخشم درست مثل آقای منطقی...پنجم ٬ نوید جان لینکت میکنم تا بعد از این هم بتونم از نوشته هات لذت ببرم...موفق باشی.

سلام
یک دو سه چهار پنج ...برای همش ممنونم و از حضورتون خوشحال میشم.
لینکتون می کنم که راحت تر بیام مهمونی
دنیا به کام

امیر دهنوی جمعه 18 تیر 1389 ساعت 02:09 ق.ظ http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

امین شنبه 19 تیر 1389 ساعت 10:24 ب.ظ http://aksirooni.boxu.ir

لینک شما تایید شد
لطفاْ کد لینک باکس را در قالب خود قرار دهید

<iframe frameborder="0" height="300" marginheight="0" marginwidth="0" scrolling="auto" width="500" src="http://aksirooni.boxu.ir"></iframe>

اگر لینک باکس عکس ایرونی را به 5 وبلاگ / سایت معرفی کنید که آنها هم از این لینک باکس استفاده کرده و کد را در وب خود قرار دهند ، تبلیغات شما (به صورت بنر / لوگو / متن) در قسمت "محل درج لوگو / بنر / تبلیغات متنی" در داخل لینک باکس قرار خواهد گرفت . و در صورتی که این 5 وبلاگ / سایت آمار بالای 1000 داشته باشند ، تبلیغات شما به صورت رایگان در سایت عکس ایرونی Aksirooni.com قرار خواهد گرفت . پس با هر تعداد بازدیدی که دارید میتوانید با معرفی لینک باکس عکس ایرونی به دیگران تأثیر چشم گیری در افزایش آمار و مخاطبین خود داشته باشید . امیدواریم کمکی باشد در جهت پیشرفت شما


موفق باشید

پانیذ یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.panizasal.persianblog.ir

درود بچه محلم . خوبم . ملالی نیست . فقط کم سرعتم و در انتظار خبری از شرکت ای دی اس ال که یه ماهه ثبت نام کردیم . به زودی به روز میشم و بهروز . بدرود . و وانیشا جان نه ساله و نه ده ساله ام رو با اون موهای تمام عیارش ببوس . به روز که هستین شکر خدا بهروز باشین پس

سلام
ان شا الله سرعتمان در این مقوله هم زبانزد خاص و عام خواهد شد!
ممنونم که بهم سر زدی وخوشحالم که دلیل نبودنت این که گفتی بود.
امیدوارم(خوشبین نیستم) ای دی اس ال وصال بده و بیایم مهمونی پیشت
بهروز به روز روزبه و....
گردش افلاک بر وفق مرادتان

مهتاب یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 04:32 ق.ظ http://shabemahtabi-88.blogsky.com

سلام
دو دو تا همیشه چهار تا نیست..
تو مدرسه و دانشگاه به شما فقط ریاضی یاد دادن؟
خوشحالم که می نویسی...همیشه می نوشتی ..خوشحالم که اجازه میدی بخونیمشون

این دودوتا چارتای تاریخی از روز ازل بر گرده ی ما سنگینی می کرد و تا ابد گلویمان را خواهد فشرد.
شرمسارم نکنید که این ریاضی با شیر اندرون شد و با جان به در شود.
التفات فرمودین که ما رو قابل مدرسه و دانشگاه رفتن دونستین.ما به همون اکابر هم راضی بودیم.
حالا که نوشته های من -نوشته که نه سیاه مشق- رو تحمل میکنید من هم سوء استفاده می کنم و ....
یا...

حسین یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 09:14 ق.ظ http://www.sabooyeyas.blogfa.com

ممنون نوید جان ازینکه سر زدی....
بعضی وقتا زیادم منطقی بودن خوب نیست....

خوش اومدی
بابت منطقی بودن به دفعات اشتباه کردم اما در این مورد منطق مجابم می کرد.
اینجوری شد که...

پانیذ سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 04:52 ق.ظ http://www.panizasal.persianblog.ir

درود . حالا ای دی اس ال دارم . و اول از همه برای هستی عزیزم چند تا فیلم کوتاه از بچگی رادینم فرستادم تا دلم خنک شه .
ضمنا به روزم.
یه چیز دیگه شما هایی که توی وبتون جواب نظرات رو مینویسین . احتمال اینکه توسط نظر دهنده خونده نشه زیاده . من گاهی تصادفی میبینم که جوابمو توی وب خودتون دادین .... نه وب خودم . به هر حال اگه نخوندم گاهی از شما و مهتابم پوزش میخوام . چن اونم ظاهرا همونجا جواب آدمو میده . به روز و بهروز و روزبه و بهنام و جاوید و این اروانمون خراب کرد دیگه .... حالا به چز اردوان .... بقیه باشید . بدرود

سلام
چشم میام خونتون
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد