پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

اعجاز سخن

توبخش نظرات یک پست قدیمی ، ظریفی این سروده ی زیبا رو به یادگار گذاشته بود:


بانگ خروس، صبح دل آزار دیگری

مردم چه دلخوشند به تکرار دیگری

ای کاش چشمهای مرا خواب می ربود
وقتی امید نیست به دیدار دیگری

یک دل اضافه کرد به دلهای خون شده
از عشق بر نیامد اگر کار دیگری

بعد از تو من به درد خودم هم نمی خورم
تحمیل شد به جامعه سربار دیگری

خوش باد روزگار تو با هر که خواستی
اما مباد قسمت من یار دیگری

نظرات 5 + ارسال نظر
hossein پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

مهتاب پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام...
جه زیبا...
کاش این دوست محترم می نوشت این شعر از کیه...
ممنون ار شما و ممنون از ایشون

eli جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

غزل بالا از مسلم محبی بود . ببخشید که اسمشون رو جا انداخته بودم .

سلام
ممنون که اطلاعات رو تکمیل کردین

مهتاب سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 04:40 ق.ظ

سلام
منم ممنونم از الی محترم
شعر زیبایی بود ..دوست داشتم کارای دیگه ی این شاعر خوش ذوق و بخونم
شاد باشید و سلامت

ندا نامدار دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 01:43 ق.ظ http://neda-namdar.blogsky.com

سلام استاد

بعد از تو من به درد خودم هم نمی خورم
تحمیل شد به جامعه سربار دیگری

ممنون از حسن انتخابتون ، خیلی زیباست به خصوص بیت بالایی

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد