پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

کاش...

بار دیگر جهل فاجعه آفرید.


آنکه می پنداشت از مطیع ترین بندگان خداست، به بهای جان بی مقدارش، دنیا را از برکت وجود اعجاز خلقت محروم ساخت تا به گمان باطلش عبودیتش را به اوج رساند.


و تا آنگاه که بر جهالت خویش اصرار می ورزیم ،احوال ما فرزندان ناخلف آدم این چنین خواهد بود.


کاش دعای امشبمان رهایی از این جهالت باشد و کاش اجابت شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 04:02 ق.ظ http://atashgahedirine.persianblog.ir

کاش اجابت شود....
کاش بند جهالت ازذهن به بند کشیدمان باز شود!!
ای کاش....
ای کاش....

عطیه چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 04:11 ق.ظ http://atie.blogfa.com

سلام نوید .
با نظرت دوباره ما رو هول دادی تو کارخونه تی تاب. دستت درد نکنه واقعا هیچکس مثل تو با دقت نوشته های منو نمیخونه .
در مورد نظرت :
اول اینکه من دارم میبینم که واقعا ایمان قوی داری . از نوشته ی آخرت کاملا پیداست و نمی دونم چرا ایمان های سطحی و گذارا مهمن ؟ و خوب ؟
من وقتی در اتاقم رو میبندم تنها خودم صدای خود را میشنوم .
نگران گوش بقیه نباش و اینکه میدونم حتی فکر کردن هم قبوله چه برسه به بلند دعا خوندن .
مرسی .

سلام
خوش اومدی
ممنون که سر میزنی و خوشحالم که نگاهت به نوشته هام مثبته
شاد باشی

مهسا سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 12:54 ق.ظ http://atashgahedirine.persianblog.ir

سلام دوست محترم.آپم و منتظر حضور پر مهر شما.خوشحال میشم که با نظرات مثل همیشه خوبتان راهنماییم کنید.منتظرتان هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد