پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

بازگشت

سلام 

میشه لطفاْ به داد و بیداد های سلمان تو وبلاگی که لینکش آخر لیست وبلاگای دوستان دیده میشه توجه کنید؟ 

شاعر نیستی ادا در نیار 

عنوان وبلاگش هم مثل خودش... 

مجبورم کرد این وبلاگو براش درست کنم 

توجه نکردید هم اشکالی نداره ها . سلمان به بی توجهی عادت داره! 

به هر حال ممنونم 

نظرات 3 + ارسال نظر
عطیه چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 11:39 ب.ظ http://atie.blogfa.com

ببخشید متوجه معنی علامت سوالی که برام فرستادی نشدم .
البته آمدم تفسیرش کنم گفتم دوباره شما میگی بد برداشت کردم اینه که گفتم برام یه توضیحی بدی .

سلام
جواب علامت سوالم رو دادی
یه جور احوال پرسی بود و یه کم جستجو
با این آب نباتایی که می خوری باید هر از گاهی کنترلت کرد
موفق باشی

عطیه پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 11:00 ب.ظ http://atie.blogfa.com

کاش نوید میدونستم چند سالته که بتونم بهت فوش(بهم گفته بودی دیکته ی فوش اینجوری نیست ) بدم .
آخه این چه مدل احوال پرسیه؟
ولی
مرسی که حالمو پرسیدی ( البته با روش خودت ) .
من کنترل شدم نگران نباش.
فقط یکی بهم بجای علامت سوال گفت " واسه دیونه خونه هام اینترنت گذاشتن ؟"
مرسی که هستی .

با خیال راحت فحش بده
به سلمان سر زدی؟
نظرت رو راجع به پستش بنویس
یا...

eli سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 02:04 ق.ظ

من برای این پست یه نظر گذاشته بودم ولی الان نمی بینمش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد