پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

این نیز بگذرد

کس نیاموخت فن تیر از من 

که مرا عاقبت نشانه نکرد...

نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا جمعه 23 مهر 1389 ساعت 04:03 ب.ظ http://atashgahedirine.persianblog.ir

سلام.
ای بابا!!!!!
به قول خودتون این نیز بگذرد.
روزگارتان شاد باد....

حسین مثقالی جمعه 23 مهر 1389 ساعت 10:56 ب.ظ http://hosseinmesghali.blogsky.com

سلام دوست عزیز

شعر می گویدم نه من او را
به همین سادگی و شیوایی

با امتنان دعوت تان می کنم به غزل تازه ام
قدمت تان به چشم

باران عشق شنبه 24 مهر 1389 ساعت 02:49 ب.ظ

گفتند محبت کن از محبت خارها گل می شود٬ محبت کردم کسی گل نشد٬ همه خوارم کردند!!!

سلام
اما همیشه این طور نیست و این طور هم نمی مونه
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی

سلام
ممنونم که دلداریم میدین
من که نفهمیدم چی شده شما اگه چیزی دستگیرتون شد به من هم بگین
برقرار باشید

باران عشق شنبه 24 مهر 1389 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام
دوستم همیشه لازم نیست اتفاقی افتاده باشه این فقط بازتاب نوشته خودته
همیشه شاد باشی :)

سلام
من چیزی رو نوشتم که بهش اعتقاد دارم. اصالت چیزی نیست که بشه سر بازار حراجش کرد. از این نرنجیدم که خانم ... برای باقی موندن حرمت کلمه رو شکست. رفتارش برام کاملا قابل پیش بینی بود.

ما ایرانیها مردم زلالی نیستیم . منافع کوچیکمون رو به منافع بزرگ دیگران ترجیح میدیم.
این دیگران میتونه یه ملت باشه.
منافع ملی به سادگی قربانی مقاصد (هرچند کوچک ) ما میشن.
این داغونم کرد.
بر تیر نظر کرد و پر خویش بر آن دید
گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست....

ممنونم از توجهتون
یا...

عطیه یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 09:26 ب.ظ http://atie.blogfa.com

خیلی آرومم به خاطره همین ازم خبری نیست .
نظرات رو بخون . یکی اون آخرش برام ببین چی گذاشته .
بعد جان من نظرتو بگو .
اگه فقط یه لحظه از این قفس نگفتن و ملاحظه خارج میشدم
مستقیم مینوشتم کیه .
ولی جان من نظرشو بخون و بعد بگو چی فکر میکنی .
راستی نوید ، نبودن بهتر از سکون نیست؟
واقعا نمیتونم تصمیم بگیرم.
میخوام وبلاگمو حذف کنم . ولی دلم نمیذاره .
منم نظرای بلندو دوست دارما.

ندا نامدار دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 11:51 ق.ظ http://neda-namdar.blogsky.com

سلام نوید جان
امروز چشم باز کردم دیدم امضاتون تغییر کرده و این بیت...
نمیدونم چی بگم
همیشه لطف مکرر وظیفه ی مقرر میشه و در نهایت...
متأسفم برای نام انسان که عده ای دو پا یدک میکشن

دوستی با هر که کردم خصم مادرزاد شد
آشیان هر جا گرفتم لانه ی صیاد شد...

به خدا میسپرمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد