پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

خیال باطل

سلام 

حضور کم رنگ من وبه فراموشی سپرده شدن و فیزیک و  

نسبت  مستقیم و... 

نشانه ای گذاشتم که زنده بودنموجار بزنم  .  

***  

    

در آسمان مات من رخ تو ماه می کشـــــد 

من پیاده مانده را کنار شــاه می کشــــــد  

 

چه خالصانه سرخوشم که بر کویر جان من 

ســـراب آرزوی تو گل و گیاه می کشـــــد


در این امیـــــد مردگی نشانی از تو دیده ام 

که پای بسته ی مرا به سوی راه می کشد 

  

خیال با تو بودنم مـــــــــــرا به اوج می برد 

شغاد خوش خیالیم مرا به چاه می کشــــد 

  

تو آن طلوع کاذبی که در شروع این سفـــر 

مرا که بار بسته ام به اشتباه می کشــــــد 

 

میان آیه های شک یقینـــــی از تو بی گمان 

به روی ارتداد من خط سیاه می کشــــــــد 

 

ورای اعتقاد من خیـــــــــال تو که غایبــــی
مرا که حی و حاضرم علی الصلاه می کشد


                               نوید دانایی هوشیار
نظرات 11 + ارسال نظر
گفتمت ... دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام
خوشحالم که برگشتید و دیگربار به یمن نوشته هایتان به پرواز درمی ایم
شادزید

گفتمت ... دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 04:44 ب.ظ

بازهم سلام
این شعر آنقدرزیباست که با کسب اجازه ،در سخنگاهم با نام دل انگیز شما ثبت خواهم نمود . امید که رخصت بفرمایید.

سلام
چقدر خوشحالم که ردی بر دل ما به جای گذاشتید.
دلنوشته ی ما رو قیمتی کردید با این همه بذل توجه
برقرار باشید

اردشیر بابکان دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.avestaariyo2.blogfa.com

درود بر شما دوست عزیز
اگر علاقه دارید من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره پیروزی نهایی راستی بر دروغ(فرشکرت frash kart) از دیدگاه زرتشت نوشتم لطفا" اگر علاقه دارید آن مطلب را بخوانید و دیدگاهتان را بیان کنید
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]

پانیذ سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 09:55 ق.ظ http://www.panizasal.persianblog.ir

درود . یکی بیاد اینجا رو ببینه فکر میکنه حتما برای اتفاقات 22 بهمن پارسال دستگیرت کردن داداش ./..... نه که از 24 بهمن به روز نیستی . .... خب ..... بهروز که هستی انشاالله؟؟؟؟؟؟؟

مهتاب شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام
چه فامیل بازاریه..
آقا ما هم هستیم
این شعرو از تو وبلاگ من برداشته!!!
به روز باشید بهروز باشید(با کسب اجازه از پانیذ)

چه عجب به ما هم تابیدی مهتاب خانوم
خوش اومدی

...کجا سرودم شعری
تو شعر سرودی و من امضا کردم

دوباره بیا

مریم سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام دوستم
وبلاگ خوبی داری...
جقدر خوشم اومد از این پست
موفق باشی

مهسا جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 02:45 ب.ظ http://atashgahedirine.persianblog.ir

سلام.کم پیدایید!شاید هم وبلاگ من شایستگی این را ندارد که حضورتان را به خود ببیند.شعرتان بسیار زیبا و دلنشین بود.شما را از این بابت تحسین می کنم.
روزگارتان شاد باد....

سلام
کم رنگم و دیده نمیشم اینه که کم پیدام
ممنون از تعریفتون و شرمنده که ادای وظیفه نشد
خدمت میرسم

بانوی باران یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 11:22 ب.ظ http://ronak5s.persianblog.ir

شعر بسیار زیبایی بود . . .

ممنونم
هزار سال بود که نبودید

پانیذ جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.panizasal.persianblog.ir

کوشی؟

زیر سایتون
خدمت می رسم

الهه ی آرامش ... جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام

ممنون از نظر لطفتون ...

الهه ی آرامش ... جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 10:36 ق.ظ

دعاگوتون هستیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد