پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

«ماجراهای من و پیام نور»

سلام 

میخوام این غیبت های طولانیمو ترک کنم . داروی ترکش رو هم به این کانالای ماهواره ای سفارش دادم. 

چند تا مطلب کوتاه و بلند در مورد دانشگاه پیام نور نوشته بودم که حالا قصد دارم تکمیلشون کنم و تحت عنوان «ماجراهای من و پیام نور» ، به تدریج تقدیم کنم. 

اگه نثر من رو ندیده بگیرین ، خوندن مطالب خالی از لطف نیست. حقایقیه که عریان تقدیم می کنم و اگر طنزی توش می بینین اصلا زاییده ی فکر و قلم من نیست و طنز نهفته تو ذات حقیقت های تلخه. 

ماجرا از اونجا شروع شد که ...  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد