پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

بخشی از شعری ناتمام

سلام

یه شعر نصفه و نیمه دارم که خیلی دوسش دارم. نشد بشینم جمعش کنم. چند بیتش رو اینجا می نویسم بلکه باعث بشه شرمنده بشم جمع و جورش کنم!


....

شاعری داشتی برای خودت

در دلت قنـــــد آب می کردند

غافل از آنکه پای هر بیتـــــم

دلــی از من کباب می کردند


واژه ها التماس می کـــردند

توی شعر تو راهشان بدهـم

آرزو  داشتنــــــد قافیــــه ها

زیر بالـــم پناهشــــان بدهم


حکم دادی غزل ، غزل گفتم

ســــر بریدم ترانه هــــایم را

در عــــوض از کتاب زندگیــت

پاک کـــــردی نشانه هایم را


این منم شاعـری که بعداز تو

اینچنین خوار واژه ها شده ام

رفتی و شعر من بدون تو مرد

من عــزادار واژه ها شـده ام

....


یا...