پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

ازدحام فاصله ها

دارد دلــــــــم بدون صــــــدا درد می کشد

این خانه در غیاب شـــــما درد می کشـــد


اشک خدا تمام که شد بغض من شکست

یعنی کسی به جای خــدا درد می کشـــد


دندان کرم خــورده ی خـــود را کشیده اید

دندان کنـــــده باز چــــــرا درد می کشـــد


تنــــها ترین جــــزیره ی دریای بی نشــان

از ازدحـــام فاصــــله ها درد می کشـــــد


شاعر ننال از این که نفس ابر می شـــود

اینجا نفس به لطف هـــــوا درد می کشد


در انتــظار معجزه آب از ســــــرم گذشت

موســــایتان بدون عصـــــا درد می کشد


وقتی شـــما به فــــکر مــــداوام نیستید

فرقی نمی کند که کـــــجا درد می کشد


(نوید دانایی هوشیار)



نظرات 9 + ارسال نظر
ندا نامدار چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 12:42 ب.ظ http://neda-namdar.blogsky.com/

سلام نوید جان
«پادشاه سرزمین واژه‌ها»

دارم از خوشحالی بال درمیارم چون اولین نفری هستم که میتونم از قلمتون برای خلق این عزل پرمغز و بااحساس تقدیر کنم
همۀ نوشته‌های شما شاهکارن، بی‌اغراق میگم.

صمیمانه اعتراف می‌کنم برای اشعار شما نظر گذاشتن دشواره و واژه‌هایی از جنس کلام شیوای خودتونو می‌خواد که در توان ندا نیست.

کوتاهی بیانمو به وسعت کلامتون ببخشید...

شاعر ننال از این که نفس ابر می شـــود
اینجا نفس به لطف هـــــوا درد می کشد

مانا باشید

سلام خواهر خوبم
باور کنید من نمی دونم چجوری می تونم جواب بخش کوچکی از این همه لطفی که بهم دارین رو بدم.
اجازه بدین در برابر این همه مهربانی سرم رو به نشانه ی سپاس و احترام فرود بیارم
برقرار باشید

sepas ostad. چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 03:10 ب.ظ


شعرت شبیهِ نم نمِ بارانِ نیم شب..
روی بخار پنجره ها درد می کشد...

از این ردیف و قافیه ها هم مشخص است..
قلبت شبیه قلبِ رها درد می کشد



سلام دختر خوب انجمن
چقدر جات خالیه
دیروز تو انجمن یادت کردم
ممنونم که به خط خطی های من سر می زنی .
گاهی از حالت باخبرم کن.
برقرار باشی

مریم (آرزو ) حامی دوست سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 12:22 ق.ظ http://ashkhayearezoo.blogfa.com

سلام استاااااد

زیبا بود مث همیشه

سلام آرزو جان
شما به من لطف داری مثل همیشه
سربلند باشی

fanos چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام استاد
به قول ندا آدم نمیدونه پای شعرهای شما چی باید بنویسه
هیچ چیزی برای گفتن ندارم جز سپاس

این دل همیشـــــه چـــرا درد میکشد ؟
شـــب یا که روز خـــــدا ،درد میکشد
ایــن سرنوشــت بــشر بـوده یا که نـه
تنها دل من است که جـدا درد میکشـد؟
نه فکرهجر بوده ام نه وصل و نه فراق
پـس این تــمام مـن ز کجـا درد میـکشد؟
من را رها نمیکنند این فکرهای خوش نشین
تا آن که جان سپُرَد بازهم میان بلا درد میکشد
تـقــدیر مـا مــگـر به چه خــطی نوشتــه اند
کین دل ز صبح ازل تا به روز جزا درد میکشد؟


کاش میشد تمام حرف دل رو به شعر گفت !!!
ببخشید اگر در مقابل شاهکار شما جسارت کردم
بداهه بود و یه دفه نوشتم
ممنون...دلتون ب همیشه ی غم

سلام لیلا جان
ندای عزیز به من لطف داره و شما هم ایضاً
ممنونم از بداهه ی زیباتون
لیلا جان دل بدون غم نمیشه ببینید شما هم اومدی آخر کامنتت بنویسی همیشه بی غم ، همیشه اومد بی رو متلاشی کرد!
برقرار باشید

فاطمه سرایی یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 05:17 ب.ظ http://2eshtebah.persianblog.ir/

خیلی خیلی قشنگ بود من قبل از ازدواجم تا حدود 15 سال قبل فرهنگ سرای اندیشه میرفتم. سالهاست شعر در خور تامل نمیشنوم... ممنون

سلام فاطمه جان
ممنونم که وقت ارزشمندتون رو به دلنوشته ی من اختصاص دادین.
از مطالب مندرج تو وبلاگتون به وضوح پیداست که اهل قلم هستین .
سپاسگزارم برای نظری که از سر لطف برام گذاشتین.
برقرار باشید

پوریا شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 08:20 ب.ظ

درود نوید عزیز دانایی :
دلمان تنگید و آمدیم عرض ادبی بکنیم .
شعر زیبایی سرودید ، تا حالا همچین شعری رو از شما نخونده بودم .
زیبا بود .

درود به شما پوریای عزیز و دوست داشتنی
ممنونم ازت که همیشه همراهیم می کنی
سرفراز باشی دوست من

محسن دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 11:17 ب.ظ http://mimzendegi.mihanblog.com/

سلام
من دوست دارم با شما تبادل لینک داشته باشم لطفا به وبلاگم یه سری بزن

سلام
من افتخار می کنم که با شما دوست عزیز تبادل لینک داشته باشم.
حتما خدمت می رسم
برقرار باشید

ندا نامدار جمعه 12 مهر 1392 ساعت 04:27 ق.ظ http://neda-namdar.blogsky.com

تنــــها ترین جــــزیره ی دریای بی نشــان

از ازدحـــام فاصــــله ها درد می کشـــــد

سلام
همه ی حرفای دلمو تو این بیت آوردین استاد نوید عزیز
قلمتون پایدار

سلام خواهر خوبم
ممنونم از همراهی مجددتون
خوشحالم که این دلنوشته ی ناچیز رو لمس می کنید.
برقرار باشید

گیتی vshmd پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 03:45 ق.ظ http://gitoly.blogfa.com

ممنونم از حضورتون و تمام شعرهاتونو خوندم خیلی لذت بردم من عاشقم . هر خط شعر یعنی درست هر خط یک شعر میتونه تمام تارهای قلبم بلرزونه . و شعر های شما بسیار به دلم نشست . خسته نباشید و مانا باشید.
منکه شعر نمیگم . فقط دلنوشته هایم را برای یادگاری مینویسم . راستش یکجوری درد دل کردن هست با خودم . حرف دلم رو اینطوری میزنم.
و باز هم سپاس . موفق باشید

سلام گیتی جان
ممنونم ازتون برای این همه لطفی که به من و دلنوشته هام دارین
من هم شعر نمیگم ...
درد دل می کنم ...
ممنونم که رد مهرتون رو بر جای گذاشتین
برقرار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد