پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

وانیشا

دیروز حوالی ساعت ده و نیم صبح متوجه شدم که یادم رفته دو تا امتحان دارم و ...

اعصابم ریخته بود به هم.

داشتم در موردش با عزیزی حرف می زدم که یه خبر خوب بهم رسید که باعث شد به کلی جا موندن از امتحانات رو فراموش کنم.

خانم شفیعی ـ معلم وانیشا ـ بهم زنگ زدن و خبر دادن که :


وانیشا تو آزمون ورودی سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان قبول شد.


راستش فکر نمی کردم قبول بشه .آخه شاهد تلاش های بی وقفه ی همکلاسی هاش بودم و از این طرف هم بی خیالی وانیشا خانم رو می دیدم که انگار قراره تو امتحان نهضت سوادآموزی ساوجبلاغ شرکت کنه...

می دونم شادیم خیلی شخصیه اما دلم خواست این حال و هوای شادم رو با دوستانم تقسیم کنم.

همین

نظرات 24 + ارسال نظر
مریم (آرزو ) حامی دوست چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 01:05 ب.ظ http://ashkhayearezoo.blogfa.com

ممنون داداشی امیدوارم همیشه شاد باشید

شادیتون آرزوی منه


ممنون که به بنده سر زدید

ندا نامدار چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 03:52 ب.ظ http://neda-namdar.blogsky.com/

درود نوید جان

اول تبریک میگم خدمت شما و همسر محترمتون و البته خود وانیشا جان
فکر کنم حساسیت شما زیاده وگرنه قبولی وانیشا قطعی بود.
از دختر شما و فرانک جان غیر از این انتظار نمیره.

از خوشحالیتون از صمیم قلب خوشحالم

یقین دارم، وانیشا در تمام مراحل تحصیل روسفیدتون میکنه و نگرانی شما رو که کاملا به‌حقه، با نتایج مثبتی که میگره، به لحظات خوشی از این دست تبدیل میکنه.

در پناه او...

سلام و سپاس بی کران نداجان
محبت خواهرانه ی شما به من ثابت شده و عجیب نیست که این خواهر مهربون به خانواده ی من هم با مهر نگاه می کنه و با مهر ازشون میگه.
سپاسگزارم از این همه مهربونیت
برقرار باشی

رز چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 06:18 ب.ظ

به به استاد!
هم به شما هم به وانیشای عزیز تبریک میگم
خیلی ممنون که خواستید مارو هم توو احساس خوشحالیتون سهیم کنید

صبا چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 10:41 ب.ظ

تبریک میگم استاد هم به شما و هم به وانیشا جون
دختر استاد دانایی غیر از این انتظاری نمی شد داشت ..
ان شاا.. سهیم در شادی موفقیت های بعدی ایشون باشیم .

سپاسگزارم صبا جان
این نظر لطف شماست و من همیشه شرمنده ی لطفتون بودم و هستم
برقرار باشید

صالح پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 01:53 ق.ظ http://saleh89.blogfa.com

با اجازه از حکیم توس:
دختر کو ندارد نشان از پدر
تو بیگانه خوانش نخوانش دختر!!!!!!!!!!!!!!!!!
تبریک.
همین احساس است که می ماند(از جملات قصار خودم)
مطمئن نیستم که قصار رو درست نوشته باشم.اما بهر حال

ممنونم ازت رفیق قدیمی
سعادت منه که دوستان مهربانی مثل شما دارم
سربلند باشید

پوریا شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 08:28 ب.ظ

ضمن تبریک به شما و همسر بزرگوارتون .
دیگه اگه قرار بود تلاشی بکنه که نمی شد اسمشو گذاشت «استعداد درخشان» .
من هم به نوبه ی خودم از شادی شما خوشحال شدم .

پوریا جان ممنونم ازت که اونقدر نزدیک هستی که مطمئنم حسم رو حس می کنی.
ممنونم ازت برای زلالی همیشگیت
برقرار باشی دوست من

آران یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام نوید جان . با در میان گذاشتن شادی شخصیت با ما ، باعث شادی ما هم شدی
تبریک میگم به پدر و مادرش و وانیشا که باعث افتحار پدر و مادرش شده.
خوب از دختر نوید دانایی هم همین انتظار میره.

سلام فرهاد جان
داشتن دوستانی مثل شما که با حس آدم همراه باشن نعمتیه که نمیدونم ببرای کدوم ارم خدا بهم پاداش داده.
ممنونم از همراهی همیشگیت
برقرار باشی دوست من

fanos دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام استاد
خوشحالم که ما رو هم شریک در خوشحالیهاتون میکنید
من هم همنوا با بقیه دوستان میگم که
از دختر استاد دانایی باید هم چنین انتظاری داشت
مبارکه
امیدوارم توی تمام مراحل زندگیش همیشه همین جور بی دردسر موفق باشند
خدا اونو برا شما و همسرتون زنده و سلامت نگه داره
بازهم تبریک میگم

سلام لیلا جان
شما به من لطف دارین و من نمیدونم کی و چجوری می تونم این همه لطف رو جبران کنم.
امیدوارم شاهد شاد های بی انتهاتون باشم
برقرار باشید دوست مهربان من

هامون جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 03:10 ق.ظ

سلام استاد
من هم تبریک می گم
اصولا رمز پیروزی در همین بی خیال بودن هست
شما هم خودتون مشخصا به امتحانات توجه خاصی داشتین که یادتون نبوده دو تا امتحان دارید...

ببخشید که اینقدر دیر متوجه شدم
بازم تبریک می گم...من هم خوشحال شدم از این خبر
یا حق..

سلام هامون جان
خوشحالم که همیشه میتونم رو بودنت حساب کنم و ممنونم ازت برای بودن ارزشمندت.
خیلی ممنونم که فرصت رو برای لیلای عزیز هم فراهم کردی که بتازونه...
حالا دیگه کی می تونه جلوشو بگیره...
پاینده باشی دوست من

fanos جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 11:46 ق.ظ

دقیقا هامون عزیز
من هم میخواستم همین نکته رو بگم
که خودشون یادشون نیست دو تا امتحان دارند بعد به دخترشون ایراد میگیرن چرا بی خیاله
(و البته هر دو موفق)
دختر کو ندارد نشان از پدر ..

لیلا جان شما اگه همین نکته رو نمی گفتین من تعجب می کردم
باز خوبه طاقت آوردین و بعد از اینکه دست من علنی رو شد به نکته ی مورد نظرتون اشاره کردین
الان چش منو درآوردین خیالتون راحت شد؟
ممنونم لیلا جان بابت حضور مجددتون و سپاس از مهر بی دریغتون
پاینده باشید

عسل چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 07:04 ب.ظ

عسل جان ممنونم که سر زدین

raha چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 11:22 ب.ظ

salam ostad

az samime ghalb khoshhalam
baraye dokhtaretoon va baraye khoshhalie shoma

omidvaram hamishe movafaghiat hash edame dashte bashe

mamnoonam ke shadihatoono ba ma taghsim mikonid

dar panahe khoda...

سلام رها جان
ممنونم ازت که به یادم هستی و بهم سر می زنی.
امیدوارم و منتظر که این بار شما دختر باهوش و هنرمند با خبر موفقیت هات خوشحالمون کنی.
سربلند باشی و پاینده

زارا سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

چقدر خوشحالم که اولین مطلبی که از وبلاگ شما میخونم شرح موفقیت دختر نازنیتون و خوشحالی شماست. برای شما و خانواده عزیزتون خوشبختی و شادکامی همیشگی رو آرزو دارم.
امیدوارم شاهد موفقیتهای بزرگتر وانیشای گل باشیم.

ممنونم ازتون خانم دکتر عزیز
لطف کردین که مهمون کلبه ی مجازی من شدین
امیدوارم شما و جناب دکتر هم همچنان در اوج بمونید و ما رو با پیشرفتاتون شادکنید
برقرار باشید

استاد اگر لایق بدونید افتخاری ست وبلاگم در لیست پیوندهاتون باشه.باتشکر

با کمال میل لینکتون می کنم
برقرار باشید

نسرین جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 12:30 ب.ظ http://clhk .blogfa.com

سلام استاد محترم
موفقیت دختر خوشکلتون تبریک می گن
انشاالله همیشه شادی مهمان قلب مهربانتون باشه

سلام نسرین جان
سپاسگزارم ازتون
منو شرمنده ی لطفتون کردین
برقرار باشید

amirmostafa سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 11:58 ق.ظ

درود بر استاد دانایی
از خبری که خیلی دیر بدستم رسید بی اندازه خوش حال شدم
امیدوارم وانیشا خانم تو بقیه مراحل زندگیشون هم موفق باشد
راستش رو بخواین، قبولی توی آزمون سمپاد بستگی به تلاش بی وقفه و با وقفه نداره، فقط بسته به استعداد شخصه، که این رو هم ایشون ذاتا از شما به ارث بردن
همین
سرفراز باشید
(ممکنه این نظر دوباره فرستاده شده باشه، اگر اینطوره، پیشاپیش عذرخواهی می کنم)

سلام مصطفی جان
چقدر از اینکه مجددا زیارتتون کردم خوشحال شدم
با زیارتتون تو یک شعر و انجمن هم این خوشحالی تکمیل شد.
محبت فراتر از زمانه و محبت شما هرزمان لذت بخشه.
ممنونم ازتون برای لطفی که به من دارین
امیدوارم بیشتر تو انجمن زیارتتون کنیم
برقرار باشید

نسرین پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 05:10 ب.ظ http://clhk .blogfa.com

عید سعید فطر و پایان ماه صیام

بخواهیم از خدای ذو الجلال و الکرام

که تا سال آینده، صفا و پاکی دل

حفظ بشه و نباشیم از انسانهای غافل

سلام[گل]
عید سعید فطر برشما و خانواده محترمتان مبارک باد [گل]
التماس دعا [گل]

سلام نسرین جان
ببخشید که با این همه تاخیر جواب کامنتتون رو میدم.
سپاسگزارم ازتون برای لطفی که بهم دارین.
تبریک من رو هم با تاخیر فراوان بپذیرید.
پاینده باشید

حسن جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 02:44 ب.ظ http://todarimiay.BLOGFA.COM

خواب آنچنان گرفته که باید سوال کرد
ما را کدام صاعقه بیدار میکند؟

در خرابه ی تازه ام
با یه روزمره به روزم و منتظر نظر شما ...

سلام دوست من
حتما به مهمانی نگارخانه ی نوبنیادتون میام.
برقرار باشید

نسرین جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 12:47 ب.ظ http://clhk .blogfa.com

سلام [گل]
آپم و منتظر نگاه مهربانت [گل]

سلام نسرین جان
حتما به به تماشای نگارخانه تون میام
برقرار باشید

نسرین چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 09:52 ق.ظ http://clhk .blogfa.com

سلام استاد مهربان
من دوست دارم شعر کوتاه بگم
چند تا برای انجمن فرستادم اما دوستان نوشتن دلنوشته هستش شعر کو تاه نیست
می خواستم ببینم کمکم می کنی تا بتونم شعر کوتاه بگم
یا کسی را بهم معرفی می کنی که راهنمائیم کنه و اشکالات شعرمو بگیره تا بتونم خوب بنویسم
ببخشد که این خواهش ازتنو کردم
می دونم مشغله زیادی داری
اما اینم می دونم خیلی خیلی مهربانی
برات ارزوی موفقیت می کنم
ممنونم به جشن تولدم امدی
انشاالله شما هم سالیان سال با شادی زندگی کنید و نامتان به نیکی همیشه جاودان باشه انشاالله

سلام نسرین جان
حتما به دوستانی که تو شعر کوتاه تبحر دارن میسپرم که کاملا قواعدش رو براتون شرح بدن و راهنماییتون کنن تا به هدفتون برسین.
سربلند باشید

زهرا000 دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام استاد...
یکم دیره واسه تبریک ولی خب ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه ست...
خیلی خوشحال شدم از شنیدن این خبر و امیدوارم که وانیشا جان همیشه ی همیشه زیر سایه ی شما و مادر گرامیشون موفق و سربلند باشن

آرزومند آرزوهای شما

سلام زهرای عزیز
مهربانی همیشه دلنشینه و باعث خوشحالی میشه ، دیر و زودش هم ار ارزشش کم نمی کنه.
ممنونم ازتون برای دعای قشنگتون
برقرار باشید

فرهاد(حجت موسوی) سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 11:28 ق.ظ http://farhad-ostoreh.blogfa.com/

سلامی دوباره

حالا چرا ساوجبلاغ؟
برام جالبه بدونم

ممنون استاد

سلام دوست ارجمندم جناب موسوی عزیز
راستش دلیل خاصی نداشت شاید بیشتر به دلیل اینکه اسمش کمی سخت بود انتخابش کردم.
شما از ساوجبلاغ هستین؟
هشتگرد یا نظرآباد یا ...؟
سپاسگزارم که وقتتون رو به من هدیه دادین
برقرار باشید

لعیا ریحانی جمعه 3 آبان 1392 ساعت 02:57 ب.ظ http://shere-man-shere-to.blogfa.com

سلام استاد عزیز
بهتون تبریک میگم هم به شما هم به همسر بزرگوارتون و مهمتر از همه وانیشای عزیز امیدوارم همیشه موفق باشه و از دختر استاد دانایی جز این انتظاری نیست . ممنون .

هیچکس دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 12:54 ب.ظ http://faryadekhamush2.blogfa.com

سلام استاد بزرگوارم
تبریک میگم گرچه تقریبا یک سال از این اتفاق گذشت
اما خب من تازه خوندم
امیدوارم در تمام مراحل زندگیشون موفق باشن دختر عزیزتون
می تونم درک کنم چقدر خوشحالیتون بی حد و غیر قابل وصف بود
امیدوارم موفقیت های پی در پی ایشون موجب خوشحالی پی در پی
شما بشه
خدا واسه هم حفظتون کنه

سلام رویا جان
محبت ، زمان نمیشناسه
ممنونم ازتون برای این همه محبتی که بهم دارین
امیدوارم فرزندان عزیز شما هم با موفقیت هاشون باعث شادی و سربلندیتون بشن
برقرار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد