پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

شاهرخ

یه ترانه از شاهرخ ، مال خیلی وقت پیش تر ها ، توی ذهنم تکرار میشد.

دلم خواست یه قسمتاییش رو بنویسم. نمی دونستم کجا . آخرش اینجا نوشتم.


سخته سخته

گذشتن از تو سخته مثل گذشتن از کوه

برای من که دارم یه کوله بار اندوه

من عابری غریبم تنم پر از غباره

تا مرز بی نهایت شبم ادامه داره

تنم اجاق سرده تو اخرین شراره

برو بذار بمیرم گرمم نکن دوباره

گذشتن از تو برام سخته ولی گذشتم

همیشه تنها موندن همینه سرنوشتم

برای من که خستم تو مثل خواب نازی

میشد برام با دستات یه آلونک بسازی

...

میشد با من بمونی بمونی تا همیشه

اما یه سایه آنی از ما جدا نمیشه

این سایه سرنوشته که راهمونو بسته

وداع تلخ ما رو به انتظار نشسته

برام گذشتن از تو پرواز برگه تا خاک

مرثیه ی عشقه این آواز تلخ غمناک

گذشتن از تو برام سخته ولی گذشتم

همیشه تنها موندن همینه سرنوشتم

بذار یه مرد عاشق هر چی داره ببازه

بره تو شهر قصه یه آلونک بسازه


همش رو نوشتم...

نظرات 8 + ارسال نظر
امین ( چمچاره ) سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 05:53 ب.ظ http://CHEMCHAREH.BLOGFA.COM

سلام جناب دانایی
همانا چمچاره هستم
امشب برای اولین بار افتخار پیدا کردم وبلاگتون رو بخونم . اولش هم با این کار شاهرخ شروع شد .حس خوبی بهم داد همراه با نوستالژی دوران نوجوانی .
من هم این کار شاهرخ رو خیلی دوس دارم و شما باعث شدی پس از مدتها دوباره برم سراغش.
دم شما گرم

حامدنصیری چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.hamednasiri2.blogfa.com

سلاااااااااااااام

آیدا چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 07:31 ب.ظ

از زیر سنگم شده پیداش میکنمسخت نیست... نشنیده بودم! حتماهمون اندازه که خوندنی بود ، شنیدی ست.
تاریخشم جالب بود!
شاد باشین

آرزو چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 08:47 ب.ظ http://arezouhajikhani.blogsky.com/

سپاس گرامی

فرامرز فرحمهر پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 09:47 ب.ظ http://kolbehyetanhayi.mihanblog.com/

درود دعوتید [گل]

fanos دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام بر استاد گل خودم نوید عزیز
خوب هستید ؟
استاد میدونید چی شد؟؟؟؟؟
تا وبلاگتون رو باز کردم صدای دادش رو شنیدم!!
شاید هم یه جور ناله بود ...آخی..!
ناله میکرد از این که چرا مدتهاست شعرهای ناب استاد دانایی داخلش قرار نگرفته
بد جور جای شعر جدیدتون خالیه ها

ترانه جالبی بود
نشنیده بودم
اما عجیب به دلم نشست شاید یه جورایی حرف دل بود!
ممنون از این انتخاب زیباتون

خب دیگه برم تا اون شکلک قرمزه عصبانی بالا سرم رو نخورده
هر چی نگاش میکنم یه ریز داره حرف میزنه ...خیلی خوب رفتم چته؟؟؟

خواننده... جمعه 20 دی 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

تمام قصه های من رنگ تو رو گرفتن
رنگ سیاهی دل سنگ تو رو گرفتن

برای من چی مونده کلام عاشقانه؟
عروس خوابو بردن تو حجله شبانه
خسته از سیاهی شبم....داغ....
عشق اگه دیووونه بشه
سینه ها رو ویرون میکنه
عشق اگه دیوونه بشه
خونه ها رو داغون میکنه
بمون پیشم
ای تو نرو ای تو نرو
بمون پیشم آی تو نرو آی تو نرو
خسته از سیاهی شبم
داغ...

خسته از سیاهی شبم
خسته از سیاهی شبم

نسرین چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 11:20 ق.ظ http://clhk.blogfa.com

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد