پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

گفته باشم ...




چانه ها را از ابتـــــدا بزنم ...
اهل این نیســتم که جا بزنم

وسط ماجــــــرا عقب بکشم
بعد بیهوده دســـت و پا بزنم

جای اقــــرار بر «کم آوردن»
هی به معشــوقه افترا بزنم

با خیال وصـــال خوش باشم
روی زخـــم دلـــــــم دوا بزنم

صبــح تا شب مدام گریه کنم
اســـــم معشوق را صدا بزنم

پشت هم شعر تازه جور کنم
هی شبیخون به قصه‌ها بزنم

از غم عشق نوحه سر بدهم
یک ســــری هم به کربلا بزنم

«شــــرح درد فراق» بنویسم
جوش «ایام رفتـــــه» را بزنم

راهی وادی جنـــــون بشــوم
مثل مجنـــــون دم از وفا بزنم

یا بیفتم به جان کـــــوه و کمر
وســــط کــــوه سینما بزنم ...

***

آی بانوی از محبــــت مســــت !
گفته باشم ! مرام من این است

عشق یعنی همیشه مال منی
بچه بازی که نیست جا بزنی ...




نظرات 10 + ارسال نظر
fanos یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 05:19 ق.ظ

سلام استادم
چقدر خوبه بارهاو بارها و بارها شعرهای شما رو خوندن
خودتون میدونید چقدرر از خوندن شعرهاتون لذت میبرم
اگه سر قولتون هم باشید که دیگه محشره !
ممنون از این که هستید
خوشحالم از این که استاد و شاعر و دوست خوبی مثل شما دارم
برای شنیدن شعرهای بعدیتون زیاد منتظرمون نگذارید
شاد شاد شاد باشی

سلام لیلا جان
واقعا داشتن دوستان خوب موهبته و من برای این موهبت شکر خدا رو به جای میارم.
سپاسگزارم برای این همه مهربانی
برقرار باشی

...... دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام

آی بانوی از محبــــت مســــت !
گفته باشم ! مرام من این است

عشق یعنی همیشه مال منی
بچه بازی که نیست جا بزنی ...

خیلی زیبا بود
بی ادبی منو ببخشید باید زود تر برای تبریک میومدم
شما نمونه ی کامل یک معلم و همسر و پدر هستید
روزتون مبارک باشه
سایه اتون همیشه سبز

سلام دختر خوبم
ممنونم ازتون که مثل همیشه منو مورد لطفتون قرار دادین و محبتتون رو ازم دریغ نکردین.
برقرار باشید

زارا سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 08:53 ب.ظ http://taranom-e-baran.blogfa.com/

سلام استاد

هرچند این شعر قشنگتون رو قبل از این هم این خونده بودم اما خوندن دوباره‌ش هم به همون اندازه‍ی بار اول لذت‌بخش بود.
سادگی و دلنشینی قلمتون رو دوست دارم
مانا باشید شاعر

سلام خانم دکتر
شما همیشه به من و دلنوشته هام از منظر مهربانی نگاه کردین و نظرتون رو با لطف فراوان برجا گذاشتین
سپاسگزارم
برقرار باشید

الهام پناهیان چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 12:22 ب.ظ http://eli125612.blogfa.com

سلام اقای دانایی عزیز
این با ر اوله که به وبلاگتون میام.البته شعرهای زیباتونو توی انجمن ها خوندم .وبتون وشعرهاتون خیلی زیبان.من این شعرتونو خیلی دوس داشتم.
جای اقرار بر کم اوردن
هی به معشوقه افترا بزنم
این روزا خیلی کم پیش میاد که کسی به کم اوردنش اقرار کنه
بیشتر ترجیح میدن افترا بزنن.
سعادتمند باشید.

سلام دوست خوب من
سپاسگزارم که با دیده ی خطاپوش به دلنوشته های سراسر نقصم نگاه می کنید و ممنونم که رد مهرتون رو برام به هدیه گذاشتین.
و سپاسگزارم برای همراهی ارزشمندتون با این دلنوشته ...
برقرار باشید

شکوفه عبدلی چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 05:49 ب.ظ http://http://nmidanm.blogfa.com/

سلام و عرض ادب استاد
شما که همیشه عالی می نویسید و در این شکی نیست.
اشعارتون پختگی و انسجام بسیار عالی دارند یه دستی هم به سر ما بکشید

سلام شکوفه جان
فروتنی می کنید و مهربانی ...
خدا رو شکر بنده این سعادت رو داشتم که بارها و بارها از اشعار و ترانه های دلنشین و پر احساستون محظوظ بشم.
سپاسگزار مهربانیتون هستم.

سیه پوش جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام نوید جان
چقدر این غزل زیبا و دلنشین بود
خیلی لذت بردم

چانه ها را از ابتـــــدا بزنم ...
اهل این نیســتم که جا بزنم

وسط ماجــــــرا عقب بکشم
بعد بیهوده دســـت و پا بزنم

احساس ، زیبایی کلام و تصاویر شاعرانه
خیلی تاثیر گذار بود

راستش اول فکر کردم شعرش از شار دیگه ایه که شما گلچین کردین
ی جورایی سبکش با بقیه اشعارتون فرق داشت ، و البته خیلی دلنشین

درود

سلام ابوذر عزیزم
سعادت یارم بوده که همیشه با همراهی ارزشمندتون مفتخرم کردید.
قدر این همراهی رو می دونم و وامدار محبت بی دریغتون هستم.
برقرار باشید

حدیثه نق (hadisa) دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 01:21 ب.ظ http://hadisapoem123.blogfa.com/

درود به استاد بزرگوار
بسیار وبلاگ تان زیباست هم طراحی و هم اشعار شما که زیبایی های وبلاگ را دوچند ساخته
با این زیبایی های وبلا گتان دیگر یک برنامه تازه را راه اندازی کردم با معرفی هرشاعر معاصر آدرس وبلاگش را نیز درج میکنم تا دیگران به بسیار راحتی بتوانند تمام اشعار شاعران را بخوانند
شاد باشید یا حق

سلام حدیثه جان
زیبایی در نگاه شماست ...
سپاسگزارم برای این همه لطفی که به من دارید و سپاسگزارم برای تلاش بی دریغتون تو عرصه ی شعر و ادب پارسی
برقرار باشید

اصغرهدایتی پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 06:07 ق.ظ

آمدی تادرغزل غوغاکنی یعنیی همین.....دروداستاد....زبان بی تکلف ....جاریست روح شعر

سلام شباهنگ شاعر
به من افتخار میدین و کلبه ی مجازیم رو با قدومتون روشن می کنین
سپاسگزارم
برقرار باشید

خاکستر پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام استاد!
بنظر شما میشد که اینجا باشه و من نیام؟
خوبه که چانه ها رو از ابتدا زدید! جنگ اول به از صلح آخر!
بقول خودتون برقرار باشید...

سلام فاطمه جان
ممنونم که اینجا و هرجا منو از مهربانیتون محروم نمی کنید
قدردان محبتتون هستم
همیشه باشید

مریم حامی دوست دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 05:16 ب.ظ http://ASHKHAYEAREZOO.BLOGFA.COM

مثل همیشه دوست داشتنی

ممنونم که مثل همیشه همراهم شدین و محبتتون رو ازم دریغ نکردین ...
برقرار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد