پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

برای دفعــــــه ی آخـــــر گناه خواهم کرد
دوباره زندگـی ام را تباه خـــــــــواهم کرد

دوباره سوژه ی حرف و حدیث خواهم شد
دوباره روز و شــــــبم را سیاه خواهم کرد

گذشـــته از من از این اشـــــتباه ها بکنم
ولی به میل خودم اشـــــتباه خواهم کرد

... و از دیار خـــــودم باز رانده خواهم شد
و زیر هجمه ی غم سر به چاه خواهم کرد ...

تمـــام هستی خود را به باد خــواهم داد
ولی خلاصه تو را سر به راه خــواهم کرد

«نوید دانایی هوشیار»

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 05:44 ق.ظ

سلام
امیدوارم روزگارتون خوش باشه

به نظر من باید اسم این شعر رو گذاشت " اشتباه دوست داشتنی م "
آخ که چقدر بعضی اشتباه ها دلچسب اند ، تا حدی که حتی اگه زمان به عقب برگرده دوست داری بارها و بارها مرتکب همون بعضی اشتباه ها بشی

پُر حرفیمو عفو بفرمایید
همش تقصیر شعرتونه وگرنه مثل همیشه بی سروصدا آمد و رفت میکردم
ممنون به خاطرش

..... یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام استاد

قلم و کاغذ و واژه و شعر و شاعری،
از وجود شماست که زیباست

هنوزم جای خالیتون حس میشه
هرجا هستید دلتون شاد
سبز سبز باشید و سربلند

شباویز دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 02:07 ق.ظ

سلام

برای اینکه صمیمانه دوستت دارم
تو را حواله به نفرین و آه خواهم کرد

عادت کردیم کارای بلند از شما بخونیم..گویا حرف این غزل ناتمام مونده...

نسرین پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 03:49 ب.ظ http://allh.blogfa.com

سلام

زارا سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 11:19 ب.ظ http://taranom-e-baran.blogfa.com/

سلام استاد

خیلی قشنگه، خیلی...
مانا باشید

.... جمعه 17 مهر 1394 ساعت 07:04 ب.ظ

هیچ وقت شعراتو دقیق نخونده بودم شعرای خوبی میگی موفق باشی

خاکستر دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام استاد...

بار ها گفتم شیفته ی این اشتباه آگاهانه ی توی این غزلم ...

زنده باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد