پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

من که شهریورم از مهر تو پاییزتر است

با تو که صورتت از ماه دل انگیزتر است

چه کنم؟ یا چه به پای تو بریزم؟ بانو!

که جهان من از انگور شما ریزتر است

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 11:14 ب.ظ

...
برقرار باشید

طارق خراسانی چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.sherepaak.com

سلام نوید عزیزم
طارق خراسانی هستم
در وبسایت شعر پاک منتظر زیارت آن عزیز جان و شاعر فرهیخته هستم.
شعر پاک - sherepaak.com

سلام بزرگوار
با کمال میل برای عرض ادب خدمت خواهم رسید .
برقرار باشید

زارا پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 03:21 ق.ظ

20

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد