پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

نفس

دیگــــه شعر من شنیــدن نداره

تـــــه این جاده رسیــــدن نداره 

  

می بینــــــی پرنده ی خیال من

حتـــــی جرات پریـــــــدن نداره 

 

تو پی شکستــــن دل منـــــی 

دل مــــن میـل تپیــــــدن نداره 

 

نمیگم به هیشکی عاشقم بودی 

دیگــــه این که لب گزیدن نداره 

 

زبونم تلخه آخه راستــــو میگم

راستــــی که زبون بریدن نداره 

 

واستـادی شکستنــم رو ببینی

کمــــر شکستــــه دیدن نداره 

 

... نفســم بودی یه روز اما حالا

دیگــه این نفس کشیدن نداره 

 

نوید دانایی هوشیار

خسوف جعلی

سلام 

تو سایت بیت به لطف دوستان این دل نوشته رو بالای لیست مطالب برتر ماه گذاشته بودند. تقدیم قدوم پر مهرتون... 

 

 

چهره ی ماه مرا

کی خسوفی به سیاهی می برد

این همه تیرگی از سایه ی خورشید نبود

من که خورشید نبودم. . . یک شب

در نتابیدن خود غرق شدم

و چنان دیواری

به بلندای تحاشی، انکار

بر رخ ماه جهان

گردی از سردی و غم افشاندم

من ِ در حسرت خورشید شدن

روی مهتاب خدا را به خسوفی جعلی پوشاندم

و خدا را آن شب. . . باز هم رنجاندم

و چه تنها ماندم . . .



نوید دانایی هوشیار