پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

باز هم پیام نور

شما شاهد باشین من داشتم سکوت می کردم. 

 این پیام نور خودش باعث میشه من دوباره لب واکنم. 

خیر سرم نشستم شب امتحان دارم دو کلمه درس می خونم که شرمنده ی دوست و دشمن نشم ولی مگه استادان محترم مجال میدن که آدم حواسشو به درس بده.  

کتابی که 15 ساله داره تجدید چاپ میشه و صدر الادبا تألیفش کرده و سلطان الادبا ویرایش علمیش رو بر عهده داشته و ادیب الدوله ها و ادیب السلطنه ها تدریسش کردند ، پره از اشکالات بچگانه که انگار برای دهن کجی اصلاح نشدن. 

من این درد دلامو به کی بگم ؟ استادی که شهرتش به شهرت فردوسی پهلو می زنه ( حالا ) قد جاهلای میدون فردوسی فارسی بلد نیست. آخرش من واسه این چارتا واحد مزخرف سکته می کنم و خونم میفته گردن ادیبان محترم 

همین