پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

عزادار واژه ها

سلام

دوستان عزیزم تو انجمن اونقدر منو شرمنده ی لطفشون کردن که خلاصه یه جرح و تعدیلی تو خط خطی هام کردم و ... تقدیم می کنم.



شاعری داشتی برای خودت
در دلت قنــــد آب می کردند
غافل از آنکه بیت های غـزل
دل من را کباب می کــــردند

واژه ها التماس می کـــردند
توی شعر تو راهشان بدهـم
آرزو داشتنــــــد قافیــــه ها
زیر بالـــم پناهشــــان بدهـم

مانده در خاطـرم رجز هایت
ماندنت شــد بهانه ی غـزلم
کاش هرگز به تو نمی گفتم
که گرفتـــار رمـل این رملـم

حکم دادی غزل ، غزل گفتم
ســــر بریدم ترانه هــــایم را
در عــــوض از کتاب زندگیــت
پاک کـــــردی نشانه هایم را

این منم شاعـری که بعداز تو
اینچنین خوار واژه ها شده ام
رفتی و شعر من بدون تو مرد
من عــزادار واژه ها شــده ام


نوید دانایی هوشیار