پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

وبلاگ و سیرابی شیردون

سلمان و این همه اظهار لطف:


خیلی هم عالی

خیلی هم شیک

هرکی یه وبلاگ داره و واسه خودش مینویسه و هیچی بازدید کننده هم نداره و عین خیالشم نیست و به هیشکی هم سر نمی زنه و یه سری مطلب از این وبلاگ و اون سایت کپی میکنه و خلاصه این هم مثل  همه  چیمون الکی گلابیه.

خداوکیلی من یکی که وقتی یه نگاه اجمالی به سر تا پای این وبلاگ انداختم حسابی شرمنده شدم.

اصلاً می خوام در مورد رفاقتم با نوید تجدید نظر کنم!

راستشو بگین شما چطور؟

از تماشای وبلاگ خودتون یا دوستاتون چه جور احساسی بهتون دست میده؟

لا اقل راست بگین!!

از خود راضی!!!


سلمانه دیگه به دل نگیرین





نظرات 6 + ارسال نظر
عطیه دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 05:10 ق.ظ http://atie.blogfa.com

سلام نوید.
آخه تقلید کلا غلط ولی من تا همین ترم پیش تو دانشگاه تقلید کردم ولی در مورد وبلاگ اوضاع فرق داره حرفه دلمو از کی تقلید کنم ؟
مرسی از نظر قشنگت. تقریبا تا یه جاهایی از وبلاگتو خوندم .
خیلی خوبه .
ببخش به اسم صدا زدم از روی عادته .
دوست داشتی بگو لینک کنیم .

سایه سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 06:49 ق.ظ http://www.soshiant14.mihanblog.com

سلام نوید جان
خسته نباشی

از وبلاگ قشنگت خیلی خوشم اومد.
تو وقتت رو برای وبلاگت میذاری ولی ازش پول در نمیاری.
تو با این همه زحمت میتونی در کنار همه فعالیتها از وبلاگت پول هم در بیاری.
بدون اینکه حتی یک ریال هم سرمایه بزاری!
پیشنهاد خوبی برات دارم. که من خودم از همین راه درآمد گیرم میاد. درآمد خیلی زیادی نیست ولی بهتر از اینه که الکی وقتم رو تلف کنم و هیچ پولی در نیارم. من خودم فعلا چند بار از این راه پول گرفتم. هر بار 20 هزار تومن. که اگه بیشتر تلاش کنم بیشتر هم میشه.
حتی خودت و دوستات میتونین چند بار در روز روی تبلیغات ها کلیک کنین.


من جایی رو بهت معرفی میکنم که براش تبلیغ میکنی و پول میگیری! مثل من.
به همین راحتی

چطور؟

اسم سایت این شرکت بزرگ و معتبر که میخوام معرفی کنم ( اُکسین ادز ) میباشد.

(من سایت های زیادی رو امتحان کردم که تبلیغات کلیکی داشتن ولی تنها سایتی که فهمیدم واقعا قانونی هست و پول رو واریز میکنه همین سایت اکسین ادز هست.)

شما بعد از ثبت نام در این سایت میتوانید کدهای تبلیغاتی گرافیکی و متنی

آن را دریافت و در وبلاگ خود قرار دهید.

و با هر کلیکی که روی آن انجام گرفت پورسانت مناسبی به شما

تعلق میگیرد.

این سایت 2 نوع تبلیغ داره: متنی و گرافیکی.
که هر کلیک بر روی متنی 300 ریال و بر روی گرافیکی 600 تا 800 ریال.

حالا شما حساب کنید که شما روزانه بازدید کنندگان زیادی داشته باشید و تعدادی

از آنها روی تبلیغاتتان کلیک کنند

با این حساب شما یک حقوق ماهیانه بدست خواهید آورد.
در ضمن شما میتوانید زیر مجموعه هم بگیرید و درصدی از این طریق هم پورسانت دریافت میکنید که بردرآمدتان می افزاید.

روی پیشنهاد من خوب فکر کنید و اگه دوست داشتید ثبت نام کنید.
ثبت نام بسیار راحت و آسان میباشد.

اگه خواستی به وبلاگ من بیا تا یاد بگیری که چطور ثبت نام کنی.

موفق باشی

یعنی هرکی ماشین داره حتماْ باید مسافر کشی کنه؟
این که خودم برم رو تبلیغات وبلاگ خودم کلیک کنم اسمش چیه؟
اینجا فقط وقت تلف می کنیم؟

باران عشق سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.baraneeshgh.blogsky.com

سلام :)
به نظر من خیلی هم مهم نیست کسی وبلاگ آدم و بخونه یا نخونه چون واسه دله خودت می نویسی نه واسه اینکه ببینی چند تا نظر جمع می کنی اگه دوستت تعداد نظر ها براش مهمه ببرش تو سایت ها افزایش بازدید کننده کلی سرش گرم می شه و امیدوار می شه که یکی هست که وبلاگشو بخونه البته این نظر شخصیه منه :)

سلام
خوش اومدین
حتماْ نظرتون رو بهش میگم اما هم یه کم باهاتون مخالفم هم یه کوچولو منظور سلمان رو بد متوجه شدین
اول دومی رو بگم:
منظور سلمان سیر نزولی کیفیت وبلاگها بود و ابن که تنها دلیل شکل گرفتن بسیاری از وبلاگ ها فقط دغدغه ی دیده شدنه بدون داشتن حداقل هایی که برای دیدنی شدن باید در وجود مدیر وبلاگ باشه.
اما اختلاف نظر من و شما:
به نظر من اگه کسی بخواد فقط واسه دل خودش بنویسه میتونه رو چند ورق کاغذ بنویسه بعد هم تاش کنه بذاره توی کشوی میزش.
وقتی اینجا مینویسه می خواد که دیده بشه.
البته این که گفتم معنیش این نیست که آدمها حق دارن برای دیده شدن نمایش اجرا کنن. اما من اینجوری فکر میکنم که وقتی به جای نوشتن روی کاغذ اینجا می نویسیم یعنی یه چیزایی رو داریم با دیگران شریک میشیم . یعنی میخوایم با دیگران ارتباط برقرار کنیم. یعنی حاضریم نقد بشیم.
گاهی نوشته ای رو میخونیم که اسم شعر رو هم یدک میکشه.اما نه لطافتی توش میبینیم ، نه بار معنایی داره ، نه نویسندش (شاعر) تسلطی بر قلم داره ، نه احساسی رو به خواننده منتقل میکنه و نه حتی دلیلی پیدا می کنیم که اسمشو شعر بذاریم؛ اگه اعراضی بکنیم حتماْ در پاسخ میشنویم که شاعر واسه دل خودش شعر میگه !!!
خوب اگه واسه دل خودش شعر میگه پس چرا به نمایش میذاردش؟
چرا چاپش میکنه ؟ چرا بابت خوندنش پول میدیم و یا چرا جناب شاعر بابت چاپش از ناشر پول می گیره؟ اگه فقط برا دل خودشه خوب بذاردش تو کشو میزش یا هر جای خصوصی دیگه . وقتی چاپش کرد حق اظهار نظر رو به دیگران داده.
البته این نظر شخصی منه و نظر شما قطعاْ محترمه و چه بسا صحیح تر.
پر حرفیمو ببخشید.
شاد باشید.
یادم رفت بگم از سلمان نرنجین.زبونش تلخه ولی دلش ...

باران عشق سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 05:22 ب.ظ

من با نظرت کاملا موافقم و درست می گی دوستتون سلمان هم درست می گه اما گاهی وبلاگ ها مثل دفتر خاطرات می مونه فقط جای ورق از صفحه اینترنتی استفاده می شه در مورد اون مدل شاعر ها هم خوب همین می شه که یکی کتاب و شعرش ماندنی می شه و یکی فقط ضرر می کنه اما به نظر هر کسی حق داره اون جوری که دوست داره و بهش آرامش می ده زندگی کنه حتی اون شاعر یا وبلاگ نویسی که نوشته هاش چیزی برای گفتن نداره اما باید جنبه نقد رو هم داشته باشن که بهتر بشن البته این بازم نظر شخصیه منه امیدوارم شما و دوستتون ناراحت نشده باشین از نظر من
همیشه موفق باشی و شاد دوستم

سلام
تفاوت بین نظر من و شما اصلاْ در حد تضاد نیست وخوندن نظریاتتون ابداْ باعث ناراحتی نشده.
حتی اگه نظر کاملاْ مخالف هم داشتید باز هم در تهایت احترام می خوندم و ازش استفاده می کردم.
کلی شعار دادم آدم اینجا که اومد باید ظرفیت شنیدن نظریات مخالف رو داشته باشه بعد خودم...؟!!!
پایدار باشید.

ایدا سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 10:36 ب.ظ

این وبلاگ قرص ارام بخش منه. وجودش بسیار ضروریه! واقعا دستتون درد نکنه.اما کلا ... خودم اهل این کارا نیستم. حوصله ی زیادی میخواد. حالا شاید بعدها دلمم بخواد خودم یه وبلاگ داشته باشم.
اینجا که میام میفهمم لذت تنهایی و سکوت چیه.

شما لطف دارین
وقت زیادی ازتون نمی گری راه اندازی یه وبلاگ .
این همه پست تو سالهای طولانی جمع شدن و فاصله ی بعضی از هم چندین ماهه
تنهایی و سکوت رو باهاتون موافقم...

ندا نامدار دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 01:04 ق.ظ http://neda-namdar.blogsky.com

سلام

سلمان هم تک افتاده یه گوشه ی این دنیا
درست مثل من...
فکر کنم از تنهایی خودخواسته اش راضی باشه
درست مثل من...
یه جایی خوندم همین دور و برها (حال ما خوب است اما تو باور نکن...)

برای دعاهایی که تو دل سلمان هست و فقط خدای سلمان میدونه

آمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین

سلام
تمیدونین سلمان چقدر خوشحال میشه از اینکه بفهمه یادش کردین.
آخه خیلی تنهاست و خیلی هم از همه دلخوره
ممنونم ازتون
حتما پیغامتون رو بهش می رسونم
برقرار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد