پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

ربنا ...


بی خیالی و عاقبت یک روز
روی عشقم قمار خواهی کرد
عشق - بازی به آخرش که رسید
نفرتم را چه کار خواهی کرد؟

هیبتم را به باد دادی رفت
باغرورم چه کار ها کردی
له شدم گم شدم خراب شدم
دست آخر مرا رها کردی

حرف دارم ولی به برکت بغض
نامه هایم سفید می مانند
بعد پاییز و با زمستانت
شاخه ها ناامید می مانند

حرف دارم ولی به لطف غمت
لال لالم سکوت پشت سکوت
مهر بر لب نگاه خیره به مهر
قل اعوذ به ربنای قنوت

حرف دارم ولی... ندارم ... نه ...
حرف در تو اثر نخواهد کرد
کارد وقتی به استخوان برسد
دکترت را خبر نخواهد کرد

آخرین حرف آخرین تلفن
توی گوشی صدای جیغ تو بود
«قطع کن نه تو قطع کن» باشد
قطع کردم ... و تیغ ، تیغ تو بود

***

روی حرفت حساب وا کردم
فکر کردم به قول پابندی
خرت از پل گذشت وا دادی
از من و زندگیم دل کندی

***

ربنا اتنا کمی امّید
ربنا اتنا کمی خنده
من به فکر جواب ادعونی استجب ...
نه
جواب : شرمنده ...
نظرات 9 + ارسال نظر
LO0OVE جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 01:20 ب.ظ http://maloosak.69.mu

خیلی از سایتتون خوشم اومد موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره

از ته دل خیلی دوست دارم شما هم به من سر بزنید
9658

بک لینک جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 04:05 ب.ظ http://fa2.ir

سلام
دوست خوبم
بک لینک با کیفیت لازم داشتین به سایت بنده مراجعه کنید
موفق باشید

پاییزان جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 04:12 ب.ظ

سلامی... به گرمی مهر

شعرتون زیباست..."زیبا"
درود. دوست، شاعر مورد علاقه و آموزگار خیلی چیزها برای من

حنّا ... جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 10:29 ب.ظ http://Maknunat-e-Maktub.blogsky.com

قشنگ بود ...

زارا دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 10:44 ب.ظ

استاد گرانقدرم سلام و عرض ادب
چهارپاره ی زیبا و دلنشینتون رو برای بار چندم خوندم و هم لذت بردم و هم دلم از تلخیش گرفت. امیدوارم این تلخی فقط مختص این شعر باشه و شیرینی طعم همیشگی زندگیتون باشه
برقرار باشید استاد

ندا چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام وقت به خیر
مثل همیشه خاص و پرمعنا ، بااحساس و مستحکم ...
زنده باشید

mosaffer سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 11:12 ق.ظ

درود و سال نو مبارک
لذت بردم بزرگوار دانایی از اشعارتون
اموختم
درود بیکران

-پاییز دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 03:16 ب.ظ

***
روز پدر مبارک
یا...

علی اسماعیلی جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 10:10 ب.ظ http://aliesmaeili70.blogsky.com/

سلام جناب دانایی هوشیار عزیز.
خوشحالم سعادت خوندن اثرو حضور در وبلاگتون رو پیدا کردم.
شعر زیبایی بود..لذت بردم.
موفق و شاد باشید

سلام دوست من
سپاسگزارم که وقت ارزشمندتون رو به خوندن دلنوشته های من اختصاص ادین و ممنونم که رد مهربانیتون رو برجای گذاشتین.
برقرار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد