پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد
پرواز تا خورشید

پرواز تا خورشید

جایی برای شنیدن و گفتن تا کتمان دلیل حسرتمان نگردد

دارم به حال زار خودم گریه می کنم

در مرگ گریه دار خودم گریه می کنم


با یاد روزهای شکوه امارتم

بر نعش اقتدار خودم گریه می کنم


رفتی و دودمان مرا داده ای به باد

در ماتم تبار خودم گریه می کنم


رفتی و یادگار تو جز بی کسی نبود

بی نوحه بر مزار خودم گریه می کنم


این شعله خانمان مرا دود می کند

بر روزهای تار خودم گریه می کنم


دیدم که زور من به زمستان نمی رسد

بر زردی بهار خودم گریه می کنم


وای از غمت که حرمت اشک مرا شکست

در سوگ اعتبار خودم گریه می کنم


می خواستم کنار تو لبخند باشم و ...

قسمت نشد ... کنار خودم گریه می کنم


***


حالا که افتخار ندادی به شعر من

رسما به افتخار خودم گریه می کنم

نظرات 8 + ارسال نظر
پاییز شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام
دوست و استادم
"شعر و ابهاماتش "در بستر کلام چون شماست که معنا پیدا میکنه.
اگرچه با این ابهام گاهی خوانندگان شعرتون رو نگران و چه بسا آشفته میکنید اما ...
آرامش و شادی مهمان اندیشه و میزبان شعرتون باشه

شباویز چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام آقا نوید
اومدم بگم که مام بی نصیب نموندیم از خواندن این شعر

بی نوحه بر مزار خودم گریه می کنم....

سلام شباویز شاعر
چه خوب که هستید ...

زارا دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 02:21 ق.ظ

سلام و عرض ادب

قلمتون همیشه کار خودشو میکنه و اثری رو که باید روی مخاطب میذاره...

همیشه شاد باشید استاد

طبایی پنج‌شنبه 17 تیر 1395 ساعت 05:05 ب.ظ

حالا که افتخار ندادی به شعر من

رسما به افتخار خودم گریه می کنم
-----------------------------------------------
سلام استاد
خواندمش برای چندمین بار نمیدانم

مهدی جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام دایی
نمیشه ها
تو خلاء نمیشه پرواز کرد
البته تا یه جایی برین خورشید خودش شمارو میکشه
فقط لباس محافظ بپوشین

سلام عزیز دل دایی
من این نگاه متفاوتت رو خیلی دوست دارم خیلی ...
اما پرواز تا خورشید
این یعنی استحاله در معشوق
حتما همین روزا حضورا برات شرح میدم
ممنونم که بهم سر می زنی

آسمان سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 12:30 ب.ظ http://dide-odel.blogfa.com

درود فراوان استاد
فوق العاده زیبا
همیشه از خواندن اشعارتون لذت میبرم

سلام و عرض ادب
سپاسگزارم برای این همه لطفی که به من و دلنوشته هام دارین
برقرار باشید

صهبای بیدگلی پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.sahba313.blogfa.com

سلام

به به


حالا که افتخار ندادی به شعر من

رسما به افتخار خودم گریه می کنم

درود

سلام و عرض ادب
سپاسگزارم برای مهربانیتون
برقرار باشید

پانته آ شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 10:22 ب.ظ

آن سفرکرده که صد قافله دل همره اوست

هر کجا هست خدایا به سلامت دارش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد